28 Eylül 2013 Cumartesi

Ben Artık Büyük Abiler Gibi Çalışıyorum

   Geçen hafta spor antremanlarımı biraz değiştirme kararı aldım. Vücudum artık kardiyo egzersizlerine çok alıştı. Ben de " O zaman ben biraz ağırlık egzersizi yapayım, hem kuvvetleneyim hem de birazcık kaslanayım" dedim. Şimdiye kadar hep az kilo çok tekrar kuralıyla çalıştırmıştım kaslarımı birkaç antreman dışında. Artık farklı bir bakış açısı geliştireyim dedim. Malumunuz hep kollarımdaki bıngıl bıngıllıktan şikayetçiyim:) O kadar çalışıyorum ama hala babaane kolu gibi. Şimdiki programımda biraz ağırlıklarımı arttırdım. Daha çok kas yapmaya yönelik bir program uyguluyorum. Her spor salonunda ağırlık çalışan kaslı büyük abilerin bölümü olur ya, artık orada çalışıyorum. Benim ağırlıklarım onların onda biri kadar ama oldun, yine de kendimi çok havalı hissediyorum :)
  
   Her antremanda yaptığım belli temel hareketlerim var. Onun dışında göğüs ayrı gün, kollar ve omuz ayrı gün. Bunların haricinde de kardiyo ve karın günlerim var. Eskiden her gidişimde bulduğum her makinede çalışıp, her gördüğüm hareketi uygulamaya çalışıyordum. Bu durumda spor salonunda geçirdiğim vakitleri uzatıyordu. İşim yokken iyi güzeldi ama baktım ki yavaş yavaş aksatmaya, bahanele bulmaya başlamışım ben! Böyle kas gruplarını ayırınca hem kaslarımı daha aktif kullanabiliyorum hem de  salonda maksimum 1 saat kalıyorum. Böylece her şeye yetişmeye vaktim oluyor. Mesela okulda dersim çok erken değilse okuldan önce uğruyorum spor salonuna.1 haftadır böyle yapıyorum. Bakalım sonuçlar ne olacak? :) 

   
                    

      Tabii hem okula yetişip hem spora gideyim derken, gerekli gereksiz her şeyi spor çantama koyup asıl gerekli olan ayakkabılarımı unutmuşum!! Çantayı açtım bir de ne göreyim çorap var ama ayakkabılar yok! Ama bu beni yıldıramadı. Bisikletle ısınıp kuvvet egzersizlerimi yaptım :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder