17 Eylül 2013 Salı

Paket Paket Diyet Yemekler

   Yemekler hazırlanıp önüme konsa... Hem lezzetli hem diyet olsa... Ben de ne yemek derdiyle uğraşsam ne de bulaşığıyla.  

   Eve gelen diyet yemeklerini daha önce duymuştum. Kuzenim denemişti. Sabah işe gitmeden paketleri eve geliyordu.Duyduğum kadarıyla çok farklı seçenekleri varmış. Genel olarak 3 ana öğün ve 3 ara öğünden oluşuyormuş bu paketcikler. İstediğiniz kalori miktarına  ya da özel sağlık durumunuza göre değişik öğünler gönderiliyormuş. Önemli olan sadece paketten çıkanları yemek. Paketten çıkanları yiyip üstüne de dün akşamdan kalan börekleri yersek olmaz galiba :) 

    Daha önce paketler hakkında biraz bilgi edinmiştim ama ilk kez bu küçük paketlerde ne olduğunu görme fırsatım, pazar günü katıldığım Bebek Şenliği'de oldu. Rafinera'nın küçük kurabiye kutusunu denedim.  Kısacası bu paketlerle, "ama ben çalışıyorum, evdekiler yağsız diyet yemek yemezler ben de kendime ayrı yapmakla uğraşamıyorum..." gibi bahaneler ortadan kalkıyor. Her şey size hazır geliyor. Size kalan, yemek saati geldiğinde afiyetle yemek. 
    
   Eğer "kilo verememiyorum çünkü kendime vakit ayıramıyorum" diyorsanız bu küçük yiyecek paketleri sizin için iyi bir alternatif olabilir.
                 
                                  
 
          Taşınması da kolay. Gittiğiniz her yere götürebilirsiniz. Ben motorla karşıya geçerken dizimde    bile durdu:)  



     Kese kağıdının içinden tarçınlı büyükçe bir kurabiye çıktı. O boyutlarda diğer kurabiyeler yanılmıyorsam 200 kalori civarında. Hmmm, 200 yerine 90 hiç de fena değil. 

4 yorum:

  1. Yemek yapmaya harcayacağım vakit ve buna vereceğim nakit arasında seçim yapacaksam nakit bende kalsın. Ancak ünlüler zayıflayabilir bu fiyatlarla :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle aynı fikirdeyim. Fiyatlar bence de fazla :) Ben bu paket sistemini kullanmadım ama nakiti olup vakti olmayan arkadaşlar için alternatif olabilir diye yazdım:)

      Sil
  2. Fiyatlari kisinin butcesine uygun oldugu surece, bence harika bir hizmet. Ben su anda para kazaniyor olsam, bir yerlderden kisar alirdim. Yemek pisirmeyi hic sevmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bu durum kişinin diyetine ne kadar bütçe ayırabileceğiyle alakalı. Yapılabilse çok rahat ama tabii paketten çıkanların üzerine cila olarak tatlıları götürmemek lazım. Sonuçta zayıflama olayı yine kişide bitiyor :)

      Sil