1 Aralık 2018 Cumartesi

Fall 7 times, stand up 8!

Merhaba!

Yazdığım bu şeyi kaç kişi görecek bilmiyorum ama aslında tamamen kendimi yeniden motive etmek için yazıyorum.

Bir süredir hep yeniden başlayıp başlayıp beceremiyorum. Her yeni güne yeni bir diyetle uyananlardan biri oldum! Peki yine niye böyle oldum? Eskiden yapabildiğimde nasıl yapmıştım?

Öncelikle tekrar kilo aldım. Hepsini 30 kilonun 30'nu değil ama 20'sini son 3 yıl içinde geri aldım. Nasıl mı? Çok sinsice. Önce 2-3 kilo aldım, sonra 5 oldu. Ardından 10. Son aldığım 10 kilonun 8'ini ise lanet ettiğim bir işte 6 ay çalışmaya çalışırken aldım. Sonrasında kendime bir daha asla sevmediğim bir yerde 1 günden fazla çalışmayacağıma dair söz verdim ama hala o 8 kilo benimle :/ 

Öğrencilikten iş hayatına geçince çok bocaladığımı itiraf etmeliyim. İlk bocalamayı atlattıktan sonra son 2 yıldır düzenimi kurdum gibi. Kurdum kurmasına ama bir türlü kilo vermeye kendimi hazır hissedemiyorum. Kendini hazır hissetmemek diyet ve spor yapmamak anlamında değil. 

Sporu son 6 aydır kör topal devam ettiriyorum hatta sabah 6.30'da işten önce gidiyorum ama bazen kaytarıyorum haftada 2 gibi yapabiliyorum. Sıkıntım yemeklerde. Kendimi motive edip diyete başlamam maksimum 2 gün sürüyor, sonrasında sıkılıyorum. Diyete başlamış olduğumu unutup kendimi çikolataların, bisküvilerin kucağında buluyorum. Peki bunu neden yapıyorum? Neden kendimi bir türlü hazır hissedemiyorum? İşte bunun cevabını bulmak için yeniden yazmaya başladım.

Umarım bulabilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder