16 Ağustos 2015 Pazar

Değişiklikler, Değişiklikler

Merhaba :)

Yine uzun bir süre kaçak oldum ben. Bloga uzun zamandır bir şeyler yazmamış olsam da Instagram'da yaptıklarımı biraz biraz paylaşmaya çalıştım. 2 haftadır oraya da bir şey eklemedim gerçi. Hayatımda çok temelden değişiklikler oluyor ve henüz her şeyin belirsiz olduğu bir noktayım. Aslında her şeyden çok mutluyum ama değişimin tedirgin edici bir yanı vardır ya, hem çok istersin ama ciddiye binince biraz korkarsın... İşte öyle şeyler.

Evim, işim değişmek üzere. Öğrenciydim, artık değilim yavaş yavaş iş hayatını keşfediyorum. Ev içinse, şu anda yaşadığım yerden çok daha uzak bir noktaya taşınmak üzereyim. Gerçekten dağa taşınıyorum :) Kısacası şu belirsizlikler zinciri beni çok yoruyor. Neyse bu küçük ayrıntıları atlayıp asıl konumuza gelelim:

Son kararımdan bu yana 1.2 kilo vermiş bulunuyorum. Evet az bir rakam; fakat en azından üzerine koymadım. Araya aileyle bayram tatili de girince iyi bile sayılabilir. Tatilim boyunca Hollanda'da, Belçika'da, Almanya'da yaşayıp bana mail atan, keşke Türkiye'de olsam diyen gurbetçi arkadaşlarımı çok daha iyi anladım. Bu konu için ayrı bir yazı yazacağım:) Ama özet geçmek gerekirse: her şey kızartma! Izgara bir şeyler bulup yiyemedim. "Allah'ım bir daha beni lütfen Mc Donalds yemek zorunda bırakma, beni bununla sınama" diye dua ederek Fransa'ya geçtim. Bu tatilin sonu Paris'te bitmiyor olsaydı, Büyük ihtimalle 2 kilo alıp dönerdim ama yine Paris kurtardı beni :)

Tabii yine konuyu dağıttım, hemen toparlıyorum. İlk 2 hafta gayet başarılı bir şekilde sporuma devam ettim, araya tatil girdi, ardından staja başladım ve bir şekilde planlarımdan geri kaldım. Hem çalışıp hem bir çok şeye yetişmeye çalışmak zormuş. Bir de henüz bu konuda tecrübesiz olduğum için iyi organize olamadım. Bazen sabahları ne giyeceğim konusunda kararsız kalınca, kahvaltıya vaktim kalmadı mesela. Dışarıdan sandviç alıp yedim. Saatimi 15 dakika daha erkene kurmaya karar verdim bu tecrübemden sonra.  Ama yine de her gece çıkıp 1 saat yürüyüş yapmaya çalışıyorum. Benim planlarımda daha yoğun egzersizler vardı ama buna da şükür.  Bundan sonraki bölümde, hayatımdaki belirsizlikler netleşince daha net sonuçlar alırım diye tahmin ediyorum.

Bu arada saçlarımda çok değişti, artık kısacıklar! Benden haberler böyle. Tamamıyla disiplinimi oturtamasam da iyi bir yol katettim. Bakalım gelecek serüvenlerim ne şekilde olacak?:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder