7 Temmuz 2015 Salı

En Önemlisi Niyet

Bugün 6 Temmuz. 2011 yılında, 6 Temmuz gecesi karar vermiştim kilo vermeye. Bu sefer olacak demiştim içimden. Hem çok inanarak hem de aslında pek umudum olmadan söylemiştim. Her seferinde olduğu gibi başaramayacağıma içten içe biliyordum ama yapmak istiyordum. 5 kilo versem yeter diyordum 80 kilo halimle. En azından erişilebilir bir hedef olsun diye.

2015 Temmuzuna geldiğimdeyse, dün gece tarihten habersiz kendi kendimle konuştum yine. "Tansu neden olmuyor, neden bu rehavetten tamamen kurtulamıyoruz be canım?" diye sordum. Program yaptım sonra. Uzun zamandır uğramadığım spor salonuna haftada minimum 5 kere gideceğim! (Yazın açık havada yürürüm diye salona gitmiyorum, yürümeye başlayınca da ay çok sıcak, ay hava çok basık diye çok yürüyemiyorum. Oldu mu sana bir güzel kısır döngü? :) Yine de her gün yürümeye yeniden başladım kendime çok haksızlık etmeyeyim. Ama daha da fazlası lazım.En azından doğru yoldayım.)

Bugün 6 Temmuz, ben 4 yıl sonra tamamen tesadüfen yine bugün bir niyet ettim. Acelem yok, kimseye karşı bir sorumluluğum da yok. Hesabım tamamen kendime. Vücudum zaten tekrar bir alışsa o düzene bir daha dar ağacında olsam bırakmam sporu. Yok arkadaş ben deli değilim, devam etmekten daha zor olan bir şey varsa başlamak. O popo yerinden kalkmadan hiçbir şey olmuyor.

Neyse, bir de bugün başıma bir şey geldi. Okuldan bir belge almam gerekiyordu, yarım saat sonra gel dedi Fakülte sekreterliği. Ben de boş durmayayım, en azından yürüyüş olsun diye Ortaköy'e yürüdüm. Hem de aklımda hep yeni kararlarım var. Ben bunları düşünürken bir yüzük gördüm. Üzerinde "niyetini kendine bağla" yazıyor. İşte aradığım şey bu! Düşüncelerimle yaptıklarımın daha da uyumlaşması için gözümün önünde, anlam yüklediğim bir sembol olsa hiç fena olmaz! B

Benden size tavsiye: Her zaman göreceğiniz bir yerde olan ufacık bir sembol, takı, yazı belki kendinizle olan iletişiminizi daha da güçlendirir. İstemsiz, düşünmeden yaptığınız kaçamakların önüne geçer, kendinize verdiğiniz sözü size sık sık hatırlatır. Böyle şimdi size tavsiye ettim ama bakalım ben de işe yarayacak mı? :)




6 yorum:

  1. Yüzüğü çok beğendim çok güzel bir anda çıkmış karşınıza ne güzel.
    Sanırım brnimde ihtiyacım var böyle güzel tesadüflere:))
    Bende bloğuma bekliyorum sizi sevgiler :)
    http://suslupuslublog.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Blogunuzu gezdim, ne kadar tatlı bir blogunuz var :) Pembeye bayılan biri olarak gerçekten çok beğendim.

      Sevgiler

      Sil
  2. Yine basarirsin eminim ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğraşıyorum, bakalım sonuç ne olacak :)

      Sil
  3. Bunun gerçekten işe yaradığını ben de tecrübe ettim bir çok konuda. Herkesin değil de sadece sizin anlayabileceğiniz küçük semboller olmalı insanların hayatında diye düşünüyorum. Sizin yaptığınız da bunlardan biri olmuş. Umarım çıktığınız yolda başarılarınız daim olur. Güçlü kalın.. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim, hep birlikte güçlü olalım :)

    YanıtlaSil