19 Mayıs 2013 Pazar

Diyet Şenliği 2

17-18 Mayıs tarihlerinde Nişantaşı Citys'de Diyet Şenliği gerçekleşti. Bir şeyin adında diyet olur da ben durur muyum hemen koşa koşa gittim tabii. Dünya tatlısı, bıkmadan her standa fotoğrafımı çeken canım arkadaşım Deniz, bana bu güzel turumda eşlik etti. Ona buradan teşekkür etmek istiyorum, iyi ki geldin!!

Çok keyifli zaman geçirdik. Önemli markaların standlarında tanıtım ürünlerini inceleme, bilgi alma şansımız oldu.




Contrex'i daha önce duymuştum ama ilk kez şenlikte tadına bakma fırsatım oldu. Fransadaki Evian'a çok benziyor. Evian'ın tadını insanlar genelde beğenmiyor ama ben çok seviyordum. Contex, diyet yaparken bunyemizde azalan magnezyum ve kalsiyum bakımından zengin bir su. Tanıtırken üzerine basa basa "zayıflatmaz ama zayıflamanıza yardımcı olur." dediler. İskender yiyip üzerine içersek zayıflatmıyormuş yani:) Benim aklıma yattı. Deneyeceğim.


Bunaltıcı havadan bizi kurtaranlar, Fruttare'ler oldu. Bu yazki favorim kesinlikle onlar! Bir klasik Magnum'un 250 kalori olduğu dondurma dünyasında, 55-60 kalori ve gerçekten çok lezzetli dondurmalar bulabilmek beni çok mutlu etti. Deniz ilk defa yedi çilekliden ve bayıldı. Ananas,hindistan cevizi ve çilekli seçenekleri var. Benim favorim: ananasın yağ yakıcı özelliği sebebiyle ananaslı.


O kadar çok şey yedim ki, anlatamam. Her şeyin tadına baktım. Nesfit'in ballı bademlisini ilk defa orada denedim ve gerçekten çok lezzetliydi. Pınar Süt standında yarım yağlı sütümü içtim. Normalde ben hep light organik içiyorum. Yarım yağlı süt, light sütün tadını sevmeyen ama daha az kalori almak isteyenler iyi bir alternatif. Dünyagöz, eğlenceli bir stand kurmuştu. Kocaman gözlüklere bayıldım.



Alkali, çiğ beslenme günümüzde oldukça konuşulan konular. Birkaç yerde rastlayıp okumam dışında, çok da detaylı bilgi sahibi değildim çiğ beslenme hakkında. Benim yaşam tarzıma çok zıt bir şey değil aslında. Meyve ve sebzeyi çok seviyorum. Miyase Hanım da oradaydı. Tanışmayı çok istedim ama o sırada meşguldü, fırsat bulamadım. Kısmet değilmiş. Pudingi bile pişirmeden yapıyorlarmış. Kuru meyve,sebze ve barlar yaparken meyveyi kurutma işlemi özel fırınlarda vitaminleri korunarak yapılıyormuş. Bu konuyu biraz daha araştıracağım, merak ettim.


İşte benim vazgeçilmezlerim: Kuru yemiş ve kuru meyveler!


Ve bizzz :)

Bizim için bilgilendirici, güzel bir etkinlik oldu. Diyet Şenliği 3'ü dört gözle bekliyoruz.

3 yorum:

  1. Şenliği bende ziyaret edebilmek daha doğrusu herkesin ziyaret edebilmesini isterdim:)) Contrex'in tadını merak etmedim değil :))
    İnşallah bir gün İstanbul'a yolum düştüğünde diyet şenliği olur :)) :))
    Siz gittiniz,fotoğrafladınız bizde görmüş kadar olduk,teşekkürler.. Kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah bir gun geldiğinizde diyet şenliği olur da birlikte gideriz:) Contrexin tadı biraz musluk suyu gelebilir aslında, alışık oldugumuzdan daha yogun bir tadı var. Yurt dısındaki sulara benziyor tadı. Ben de almadım henuz ama aklımda ilk fırsatta kendi uzerimde deneyip olup bitenleri yazacagim:)

      Sil
    2. teşekkür ederim,inşallah :))
      takipçininiz :)) kolay gelsin :)

      Sil