15 Ekim 2012 Pazartesi

Yağ yakımını hızlandıran çay

Bugün televizyonda ne var ne yok diye bakınırken "Doktorum" programında "yağ yakımını hızlandıran çay,birazdannnnn" diye bir ses duydum. Seçici algı bu olsa gerek, bir anda ilgimi çekti. Bu tarz sloganlara da bayılıyorum sanki ekstra büyük seçim hamburger menüsünü yedikten sonra üstüne çayı içince bütün aldığın yağlar uçup gidiyor :) Neyse yine de yıllardır süregelen alışkanlıklarımdan olsa gerek denemeden de duramadım. Aslında yine her sabah olduğu gibi yeşil çayımı içecektim ama tarifteki otları da ekledim. Tadı pek fena olmadı ama bir yararı var mıdır emin değilim.

Yine de paylaşayım sizle tarifi : yeşil çayın içine biraz kekik, rezene,ısırgan otu ekliyorsunuz. Ben ekstradan birkaç tane de kiraz sapı koydum. Denemekten zarar gelmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder