14 Ekim 2012 Pazar

Yediğiniz şey, aldığınız her kaloriye değmeli

Kalorisi fazla yani muzur diye tabir ettiğimiz bir şey yiyorsanız, pişmanlık duymamalısınız. Ardından spora gidin ya da bir gün sonrayla dengeleyin ama sakın pişman olup kendinizi hırpalamayın. Yediğiniz her lokmadan zevk alın ama abartmamak şartıyla tabi.

 Hafta sonu ve havaların güzel olduğu son zamanlar... Yani adalara gitmek için en uygun zaman, ben de bu fırsatı kaçırmayayım dedim :)adaya gidip dondurma yemeden dönmek olmazdı. Ben de bir tatlı bağımlısı olarak benden bekleneni yaptım ve dondurmaları afiyetle yedim. Ancak küçük bir ayrıntı var tabi. Aya Yorgi Manastırı'na yürüyerek çıktım ve ada içinde yaklaşık bir buçuk saat yürüyerek gezdim. fazla olmasa da biraz kısa bir bisiklet turu yaptım. Büyük şehrin karmaşasından ve stresinde uzakta çok huzurlu bir gün geçirdim. Bu kadar hareketten sonra dondurmayı hak ettim! Her bir kaşığımı büyük bir zevkle ve aldığım kaloriye değer diyerek yedim .
İskelenin oradaki Roma Dondurmacısında meyve parçacıklı ve tarçınlı dondurmaları şiddetle tavsiye ederim. Adaya gezmeye gittiğinizde lokma yemek yerine dondurma daha masum bir tercih :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder