19 Ekim 2012 Cuma

Tatlı kriziyle başa çıkmak


  Canım çılgınca tatlı istiyor, yapacak bir şey yok, gözümün önünden brownieler cheesecakeler uçuyor. Aman tanrım kendine gel Tansu! 

  Anlayacağınız  gibi, cheesecake yemeyi aklıma koymuştum. Tecrübelerim sonucunda kendimle inatlaşmamayı öğrendim. Ne kadar bastırmaya çalışırsam o kadar kötü sonuçlar doğuruyor. Biraz ucundan yiyerek kendimi mutlu etmek yerine kendimi kasarsam bu inatlaşmamın sonunda biraz yemek yerine bayağı çok yiyorum. O yüzden bende kendimi mutlu etmeyi tercih ettim ama bir yerden de yediklerimi dengelemem gerekiyordu ben de yemeğimi hafifletip, cheesecakeimi arkadaşlarımla paylaşmaya karar verdim.

  Hafif bir şeyler yemek istediğimde her zaman yaptığım gibi kendime çorba söyledim. Meşrubat içmem. Bence hepsi -diyet ürünler hariç- gizli kalori dolu tenekeler, diyetlerinin içinde ise ne olduğu belli değil . Canım bir şeyler içmek isterse  light limonata ya da ayran  tüketiyorum. Yemeğimin yanında içecek olarak her zaman su istiyorum.




    Karnımı doyurduktan sonra artık kendimi ödüllendirebilirim. Cheesecake yedim ama bir dilimi tek başıma mideye indirmedim. 3 kişi paylaştık bu da kaloriden büyük oranda tasarruf sağladı. Sonuç olarak ben tatlı isteğimi, diyetimi sabote etmeden tatmin etmiş oldum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder