21 Ekim 2012 Pazar

Bugün neler yaptım?


   Dün  kendi içimde bir depresyon yaşadım, o kadar saçma sapan şeyler yedim ki açıkçası bir şeyler yazmaya yüzüm yokmuş gibi hissettim.
   Neyse ki  bu sabah kalktığımda önceki güne oranla daha iyi hissediyordum. İnsan her yaptığının bedelini ödüyor, tartıldığımda anladım ki bunalımım bana 200 grama mal olmuş. Güzel bir pazar kahvaltısı yaptım. ( İyi şeyler yerseniz iyi hissedersiniz.) Sporuma gittim hafif bir cardio ve ardından pilates yaptım. Pilates gerçekten insanı mutlu ediyor,spor salonundan çıktığımda depresif halimden eser kalmadı aksine pamuk gibi oldum :)

   Akşam arkadaşlarımla buluştum. Cafe Nero'da benim sevdiğim güzel yeşil çaydan kalmamış "rainforest" diye bir şey içtim ama çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Akşam yemeği olarak tercihimizi grup olarak sushiden yana kullandık. Çocuklar için olan sushi menüsünden sipariş ettim-içinde kızarmış muz vardı, ucundan yedim kalanını arkadaşlarıma yedirdim- sushilerden birazını da yiyemedim fazla geldi. Hafif bir yemek oldu ardından yaseminli yeşil çay keyfi yaptık.

   Diyetimi dün katlettikten sonra bugün biraz toparlamış hissediyorum. Arada böyle gel-gitler hepimize oluyor yani, öyle hissettiğinizde sakın kendinizi bırakmayın. Ben ilk böyle hissettiğimde 7 kilo vermiştim, eğer o gün pes etseydim bugün olduğum kiloyu hayal bile edemezdim.




                                        Bu bahsettiğim bitki çayı yanında her zamanki gibi suyumla




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder