17 Ekim 2012 Çarşamba

Elmayla ciddi düşünüyorum.


İtiraf ediyorum, elma bağımlısıyım. Yaşlı cadı, pamuk prensesi elma ile  zehirlediğinden beri  elmaya karşi biraz önyargılıyız. Ama masalların etkisinden çıkmalıyız artık kızlar,kurbağaları öpünce de prens olmuyorlar :) 

Elmanin yeri bende çok başka. İster yeşil  ve ekşi granny smith olsun ister kırmızı ve sulu elmalardan oya da küçük hoş kokulu Amasya elması olsun. Özellikle saat 11 ara öğününde o elmayı yemek zorundayım yoksa gün içinde huzursuz oluyorum. Her elmayı seviyorum ama favorim yeşil ve ekşi olanlar. 

Okula giderken çantama mutlaka bir tane atıyorum, zaten arkadaşlarım dalga geçiyor "bugün beslenme çantanda ne var Tansu?" diye. Bizim okulda yemekhane vardı hiç beslenme çantam olmadı, her yıl okul başlarken süslü mataralari, beslenme çantalarını çok beğenirdim ama ihtiyacım olmadıgından da almazdik, herhalde içimde kalmış. :) Yiyecekleri yanınızda taşımak iyi bir alışkanlık bence. Bence çantalardan eksik olmaması gereken bir meyve varsa o da elma!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder