17 Ekim 2012 Çarşamba

Tansu neler yapıyor?




     Bu blog işi benim için çok iyi oldu. "Bu akşam eve geç geldim zaten yazımı yazayım sonra da yatarım bugün gitmeyeyim spora yorgunum" derken,
"Kendine gel ! Hem çok bir şey biliyormuş gibi yazıyorsun bari adam gibi örnek ol" diyen otokonrol mekanizmam beni fırçaladı :)  Sonuç olarak kendimi çok yormadan 45 dakika pilates yaptım.

    Haftada 3 gün kick box antremanı yapıyorum, çok iyi bir cardio çalışması. Fırsat buldukça da spor salonumdaki pilates derslerine katılıyorum.
Sporsuz zor gençler! Kilo vermek zaten zorlu bir süreç, bir de ondan daha zoru var ki o da kilo verdikten sonra vücutta oluşan deformasyonları toparlamak. Ben Şimdi tam da bu süreçteyim.
Post fotografsız kalmasın diye bir fotoğraf koydum ama kick box ya da pilates yaparkenki fotoğraflarımı da yakında sizlerle paylaşacağım. Takibe devam! :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder