16 Ekim 2012 Salı

Atıştırmak yasak değil!

Mideniz kaziniyor, diyettesiniz ve bu sefer kesin zayıflayacağım diye başlamıştınız. Ne yapmak lazım?


Sonuçta hepimizin belli alışkanlıkları var, kimimiz televizyon karşısında atıştırmayı seviyoruz, kimimiz de atıştırmayıp sofraya oturduğumuzda başlangıcından tatlısına mükellef bir sofra istiyoruz. Sonuç olarak  hepimiz bir müddet sonra acıkıyoruz. Dayanamadığımız yiyeceklerin hayalini baktığımız her yerde görmeye başlıyoruz .

Ben çok açıktığım zaman genellikle meyve yiyorum ama meyveyi de abartmamak lazım çünküdaha çabuk acıktırabiliyor. Yanında mutlaka biraz fındık, badem ya da ceviz yemeye çalışıyorum. Ama kuruyemişin miktarını iyi ayarlamak lazım. Bir avucu geçmemeli. Yağlı diye yememezlik yapmayın içlerinde bol miktarda e vitamini var. Benim favorim özellikle ceviz. Ama 1 tam ceviz 30 kalori ona göre :)  Bir de kurtarıcım var: beyaz leblebi. Bazen doymak bilmiyorum öyle zamanlarda 1 avuç beyaz leblebi ve üstüne bir büyük bardak su içersem o beni kesiyor.  Televizyon izlerken ille canınız bir seyler atıştırmak isterse salatalıkları ince ince doğrayin , cips niyetine onları yiyin :)

 İç ses: Amma da yaptın Tansu salatalıkla cips aynı olur mu abarttın sen de iyice
Tansu: Ne var önemli olan niyet, cips niyetiyle salatalık yersen o da cipstir bence.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder