24 Ekim 2012 Çarşamba

Sır saklayabilir misiniz?

- Bir lokmadan bir şey olmaz
-Ya ye, nolcak?
-Ellerimle yaptım çocuğum bak ye.
-Sen çift can taşıyorsun, çocuğun için de ye
-Tatlı süt yapar, bol bol tatlı ye
-Yemek yemezsen kafan çalışmaz, sınavların var
...

   Bunlar farklı zaman dilimlerinde duyabileceğimiz, bizi yemeğe teşvik eden cümleler. Bu cümleleri size kuran insanlar, bir süre sonra kendi cüsselerine bakmadan "sen çok kilo aldın, bak ekmek yeme." cümlelerinin de sahipleri olurlar. :)

   Ben kilo vermeye başladığımda kimseye diyetteyim demedim çünkü siz diyete girdiğiniz anda insanlar diyetinizi bozmak için elinden geleni yapıyorlar. Zaten kendinizi diyete girdim diye şartlamayın. Sadece beslenmenize ve sporunuza dikkat edin. Malesef genetik olarak şanslı gruptan olmadığımız için ömrümüzün sonuna kadar dikkat etmek zorundayız.Adriana Lima fiziğine sahip olma şansımız vardı da biz mi istemedik?

   Kilo vermeye başladıkça, insanlar kendinize dikkat ettiğinizi anlayacak ve ne yediğinizi, ne içtiğinizi sürekli inceleyecekler, kısacası göz hapsinde olacaksınız. Bir de onlar da deniyor ve başaramıyorlarsa yandınız. Salata sipariş ettiğinizde,"Yakında otlamaktan melemeye başlayacaksın." cümlesini duyduğunuzda anlayın ki başarmaya çok yakınsınız. :) Eskiden çok beğendiğim bir buzdolabı magneti vardı: "Tanrım beni zayıflatmıyorsan, arkadaşlarımı şişmanlat." diye.Şimdi düşünüyorum da nasıl bencil bir cümleymiş.

    Diyetinizi çok sabote eden bir arkadaş grubunuz varsa, yemek vakitlerinde dışında görüşmeye çalışın. Kahve içmek için buluşmak daha iyi bir seçenek. Yalan söyleyin demiyorum ama kendi disiplininizi sağlayana kadar diyetinizi kendinize saklamak bence daha iyi bir fikir :) Başarılı devam ederseniz zaten bir süre sonra herkes anlayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder