27 Ekim 2012 Cumartesi

İyi bayramlarrrrr!!!

   Öncelikle herkese sağlıklı,mutlu nice bayramlar diliyorum. Bayramlar aile büyükleriyle, kocaman bayram sofralarıyla güzel.

    O kocaman sofralarda da "ben diyetteyim,istemem" diyemiyor insan. Bundan yola çıkarak ben bayramın ilk 2 günü kendime izin verdim. Gittiğim yerlerde tatlıyı kardeşime bölmüştük bölüşmesine ama akşam yediklerimi ve kalorilerini hesaplamaya kalktığımda sonuç korkunçtu. Neyse bugün bayram. Bir tatlı canavarı olarak benim için kalorileri düşünmediğimde hiç sorun yok ama düşünmek zorundayım. Verilen kiloyu korumak, kilo vermekten çok daha zor.

  Diyet yapmak demek, hayatının belli bir süresinde sosyal hayattan tümüyle koparak yaşamak değildir. 2 gün  kaçamak yaparsak, 3.gun "kendine gel, madem yuttun baklavaları,börekleri şimdi sıra onları yakmakta, istikamet koşu bandı!" diyebilmektir bence. Tabi ki yeni başlamışsak ve amacımız kilomuza korumak değil, kilo vermekse ve belirlediğimiz miktar da çoksa, bu kaçamak süresi 2 gün değil,1gün hatta 1öğün olmalı. Kilo verdiğinizde hissedeceğiniz tatmin duygusu ve kendinize duyacağınız hayranlık inanın o baklavalardan daha güzel :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder