9 Ekim 2012 Salı

Ac misiniz? Merak etmeyin cantamda leblebilerim ve yaban kuru yaban mersinim var :)

 Ara ogun vaktimi biraz erkene aldim bugunluk, ders aram  biraz erken olduğu için öğle yemeği vakti de biraz erken oldu.  Nil'le Ortakoy Kitchenette'e geldik Kitchenette'in diyet menusunu diğer mekanlara göre oldukça zengin ve bilgilendirici buluyorum.

 Okul veya isyerinde diyetimize devam edebilmemiz bazen zor olabiliyor ama basarili bir diyet icin zorlu sartlara en iyi sekilde uyum saglamaliyiz!!Pes etmek yok kizlar aynen devam:)

Sabah okula gelirken biraz daha fazla uyuyabilmek adına kahvaltıdan feragat edebilecek insanlardan biriydim hala uyku sevdam devam ediyor ama kahvaltıyı asla atlamamam gerektiğininde farkındayım işte bu yüzden sabah kendime lor peynirli sandvic hazırladım ve yanıma ara öğün  için biraz kuru yaban mersini ve leblebi aldım. Öğle yemeğinde dışardaydım ve kendime enginar salatası söyledim. Kendimizi her şarta uygun diyet komandoları haline getirmeliyiz, ben çok çalışıyorum, vaktim yok, dışarıda yiyecek adam gibi diyet yemekler yok bahanelerinin arkasından elma dersem çıkın armut dersem cıkmayın, ELMA! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder