22 Ekim 2013 Salı

Bayram Kilolarıyla Mücadele Planım

   Herkesin geçmiş kurban bayramı kutlu olsun. Şu an bu yazıyı okuyorsanız, tatil dönüşü yaptığınız ilk işin tartılmak olduğuna eminim. Ben de öyle yaptım. Yapmaz olaydım! Bu bayramda Kıbrıs'a gittik ailece. Açık büfenin önünde akıllıca seçimler yaptığımı düşünsem de, geldiğimde +1,2 kg gördüm tartıda! Ne oluyorrrrr?! Evet, bayram diye çok kasmadım. Geçen yıl bayramda evdeydim ve bayram ziyaretlerinde aile büyüklerimi kıramadığım için kavurmalar, baklavalarla 4 günde 1,5 kg almıştım. Bu yıl 300 gram kardayım:) Her neyse, tartıldıktan sonra önce derin bir nefes aldım ardından yeşil çay yaptım kendime. "Yürüyüş, her zaman iyi bir fikirdir." diye içimden geçirip kendimi sokaklara attım. 
   Dün sabah tartıldığımda, 1,2 kilonun 700 gramından kurtulmuşum. Kaldı geriye 500 gram+vermeye çalıştığım 4 kg var.  Bu kiloları vermek için yaptığım planlar şunlar:

- Öncelikle 1,2 kiloda benim kaçamaklarım kadar yol yorgunluğunun ve uykusuzluğun da etkisi var. Moral bozmaya gerek yok. 
- Günde 2 bardak yeşil çayımı ihmal etmeyeceğim.
-  Kalan 500 gram verilene kadar "yorgunum, uykum var..." mazeretleri yasak. Spor şart! 
- Akşam yemek saatlerim biraz geç kalmaya başlamıştı. Günler kısalırken akşam yemeği saatim en geç 18.30 olmalı. 
- Geceleri bir şeyler atıştırmaya iyi alıştın sen Tansu'cum. Evdeki kuruyemişlerden, çikolatalardan bir an önce kurtulmak lazım.
- Zor zamanlarımda kabak haşlaması hep imdadıma koşmuştur. Bu 500 gramın verilmesinde bana yardımcı olabilir. Hmmm neden olmasın?
- Ben suyumu biraz ihmal mi ettim acaba? Günde 2 litre suyumun yanında, sabahları limonlu ılık su geleneğine kaldığım yerden devam. 



   Umarım hepiniz mutlu, huzurlu sevdiklerinizle ağız tadıyla bir bayram geçirmişsinizdir. Bayram bittiğine göre bizde kalan etkilerini yok etmemizin zamanı geldi:) Bu bayram kilolarıyla mücadelede sizin planınız nedir? 

                         


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder