21 Ağustos 2013 Çarşamba

Hadi Uyan, Yağları Yakıyoruz!

   Uyku düzenim çok bozuldu. Her gün baykuş gibi sabahın köründe uyanan ben, iyice uyku tulumu oldum. 11'de uyanmak hiç bana göre değil. Günüm bitmiş gibi hissediyorum. Dün kendi lendime "bu işe artık bir son vermeliyim." dedim. Saatimi 07.30'a kurdum. 07.20'de açtım güzlerimi. Uyumamaya çok kararlıyım ama ah bir de yataktan çıkabilsem! 07.50'de anca kalkabildim. Arkadaşlarıma kahvaltı sözüm vardı. En yakın arkadaşlarımdan biri 6 ay yok, Erasmus programıyla Fransa'ya gidiyor diye güzel bir kahvaltı yapalım dedik. ( bu kahvaltıdan önce alacağım kalorilerin birazını yakmak zorundaydım!)       
   Hemen yarım elma, yarım kase yogurt ve 2 ceviz içi yedim evden çıkmadan. Normalde kardiyo egzersizlerini aç karnına yapmak daha etkili diyorlar ama öyle yaparsam benim kan şekerim çok düşüyor bu yüzden tüm gün çok daha fazla yiyorum. Ardından da herkes hala uyurken spor salonumun yolunu tuttum. 
   Herkes uyurken spora gelince biraz da havalı hissettim, kendim için bir şey yapıyorum diye. Nerde artık o her sabah yürüyüşe giden Tansu!? Sabah spor yapınca insan kendini hem daha sağlıklı hem de daha motive olmuş hissediyor. Amerika'da büyük iş merkezlerinde spor salonları olduğunu ve çalışanların işe başlamadan spor yapmalarının, iş verimini arttırdığına dair bir yazı okumuştum. Denedim, onayladım. Keşke bizde de böyle uygulamalar olsa. Belki de vardır, büyük şirketlerle henüz bir bağım yok, bir mezun olayım da iş hayatında diyet, sağlıklı yaşam nasıl oluyormuş, zor muymuş göreceğim:)

Hadi kızlar, yarın saatlerimizi erkenden kurup herkes uyurken yağlarımızla vedalaşıyoruz!  

1 yorum:

  1. Bende sabah spor yapinca kendimi cok daha dinc ve pozitif hissediyorum

    YanıtlaSil