23 Haziran 2013 Pazar

Çilekli Fit Cheesecake

Uzun bir aradan sonra tekrar karşınızdayım. İnsanlar, hangi görüşten olursa olsun, biber gazı yerken, ben de bugün bunu yedim demek bana bu ülkede değil de uzayda yaşıyormuşum demek gibi geldi. Şimdi gelelim asıl konumuza.

Starbucks'ı çok severdim ancak ilişkimiz bitti. Cafe Nero hep favorimdi çünkü fit seçenekleri ve mükemmel yeşil çayı kalbimde ayrı bir yer edindi. Yeni fit çeşitleri gelmiş. Bu fit seçeneklerden Fit Çilekli Cheesecake yedim. 198 kaloriymiş. Bir dilim cheesecake'in 550 kalori olduğu bir dünyada, 198 kalorilik cheesecake görünce nasıl mutlu oldum anlatamam. Kardeşimle alıp bölüştük. Birer tane de soğuk kahve içtik yanında. Eskiden sütsüz kahve içemiyordum ama artık soğuk americano içiyorum. Tadı güzel gelmeye başladı ya da ara öğün niyetine latte içiyorum.

Denediğim cheesecake'in en büyük artısı kalorisinin az ve şeker yerine agave şurubuyla yapılmış olması. Ancak tabii kalori azalırken, tadında da değişiklikler yaşanıyor. ben cheesecake'in kremamsı maskarpone ya da labne peyniriyle yapılmış yumuşak dokusunu seviyorum. Bununki biraz daha pütürlüydü. Üstünde çilek reçeli vardı, onun tadını sevdim. Alt tabanı benim damak tadıma pek uymadı.

Özetle ben çilekli fit cheesecake'i ben pek sevemedim. Hala favorim Nero'daki fit brownie. O normal brownie diliminin yarısı kadar ve kalorisi de yanlış hatırlamıyorsan 250 civarında. Tat açısındansa çok başarılı:) Cafe Nero'nun çilekli fit cheesecake'inden de kusur kalmadım tabii, denemiş oldum. Ben çok sevmedin ama belki sizin damak zevkinize uyar. Sonuçta 550 yerine 198 kalori :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder