1 Nisan 2013 Pazartesi

Konserve Balık Mıyız?


İyice tembel oldum ben! Bahar mayışıklığı yapıştı kaldı üzerime. Bir de vizeler başlıyor ohhhh mis. Havalar da o kadar kararsız ki migrenimi tetikliyor. Sonuç: hayalet ya da insan olmak arasında gidip geliyorum. Bu ara inanılmaz baş ağrısıyla uyanıyorum. Ağrı kesici içtiğim günlerde de vücudum su topluyor. İlaç içmeyi pek sevmem. Öyle bir yerim ağrıdığında hemen ilaç içmem genelde bitkisel çaylarına, eski usul sıcak su torbalarına koşuyorum. Pek modern bir insan olduğumu söyleyemem. Hatta bu çağ için biraz eski kalıyorum.

Bazen modern bir metropol insanı mıyım yoksa geleneksel bir köy insanı mıyım diye çok düşünüyorum. Çok şanslıyım ki ben beton yerine çime basarak büyüyebildim. Şimdi de her fırsatta kendimi sahile atıyorum nefes alabilmek için. Bir yandan da İstanbul'u, hareketiliğini, bitmek bilmeyen enerjisini çok seviyorum. Trafikten bile bunalmıyorum ben, öyle ara sokaklardan kaçmaya çalışan bir tip olmadım hiç trafikte kaldığımda. Acelem yoksa bazen trafikte tek başıma kalmaktan bile zevk alıyorum. Müziğim varsa sorun yok demektir.

Konserve balıklar gibiyiz modern hayatta. Evimizin önünden arabaya binip işe gidiyoruz. Oradan yine arabayla spor salonumuzun kapalı otoparkına, oradan alışveriş merkezinin otoparkına, oradan eve... Oksijene hasret yaşıyoruz aslında. Havalar güzelleşti, atalım kendimizi sokaklara, parklara ohhh :) (Tansu'cum en iyisi atma sen kendini bir yerlere, oturup dersini çalış.)

Öyle endüstri ürünü yiyecekleri de pek sevmiyorum ben. En güzel anne yoğurdudur benim için. İşlenmiş karbonhidratlar makarna,pilav benim için güzel yemekler değildir. Sanırım en son 2 yıl önce pilav yedim. Ev yemeği severim ben. Dışardan eve yemek söylemeyi de hiç sevmem. Benim mantığıma göre dışarıdan yemek yenecekse gidip dışarıda yenir, evde yenecekse de evde yapılır. Böyle de cins bir insanım işte:)

Ben ders çalışmaya geri dönüyorum. Yaz gelsin artık! Ders çalışırken biraz sıkıldım da bu da böyle bir yazı oldu:)

Not: Beslenme ve diyet konularında çok güzel kitaplar okudum, çok yararlı bilgiler öğremdim. Yarın sınavım bittikten sonra bir yazı yazıp paylaşacağım sizlerle:)

Sevgiler,



Yarın paylaşacağım Nil Gün'ün "Kaç Kiloya Programlısın" kitabından Shaw'a ait çok beğendiğim bir cümle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder