3 Nisan 2013 Çarşamba

Ekmeğe Alternatif

Bu sabah canım farklı bir şeyler yemek istedi. Peynir-ekmek yemeyeyim dedim, meyve ve yoğurttan da sıkıldım. Biraz da kilo almış çıktım sabah ayıptır söylemesi:) Ben de napsam da hem doysam hem de daha az kalori alsam diye düşündüm. Kırmızı,tatlı, büyük biberleri bir güzel közledim. Kırmızı biberi çok severim hele bir de közlenmişse yum yumm... 2 tane kırmızı biber 5-6 tane de yeşil sivri biberi közledim. Peynirle o kadar güzel oldular ki anlamam. Lorla da yenebilir. Biberin antioksidan ve c vitamini deposu olduğu kanıtlanmış bir veri. Ben onları közleyince vitaminleri bir yere gitti mi bilmiyorum açıkçası.

Kırmızı biberi közlediğim ve ılık yediğim için de sadece biberden daha fazla bir şey yiyormuşum gibi hissettim. Yavaş yavaş çiğneyince, kırmızı biber normal biberden çok daha etli olduğu için çok iyi bir doygunluk hissi verdi.

Özellikle kahvaltılarda ekmek yerine bir alternatif arıyorsanız kırmızı közlenmiş biberi tavsiye ederim. Yemeklerinizin, ızgaralarınızın yanında hem meze gibi olur hem de daha az kaloriyle doymuş olursunuz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder