21 Nisan 2013 Pazar

1.2 Kg Vermişim Yupiiii!

Günaydın :)

Bu haftanın skoru 1.2 kg oldu. Bu kadar gideceğini tahmin etmemiştim. Benim metabolizmam eskiden çok yavaş çalışıyordu hipotroidim, polikistik overlerim ve vücudumun çok büyük bir oranının yağ olması sebebiyle. Şimdi kas yaptıkça metabolizma cidden hızlanıyormuş, bunun ayaklı bir kanıtı olduğuma inanıyorum. Tabii güzel bir diyet ve azıcık da spor olunca artık vücudum, normal insanlar gibi bir metabolizmaya sahip oluvermiş :) Diğer tedavilerim hala sürüyor.

Hafta boyunca tabii ki kaçırdığım şeyler tatlılar oldu. Anneannemin muhallebilerine hiç dayanamam; çok güzel yapar, onun muhallebisinin tadı daha çok kazandibi gibi olur. Tam disiplinle yeniden başladığım gün kapı çaldı. "Olacak iş mi bu Anneanne?!" Neyse 2-3 kaşık yedim her gün:) Yemesem belki daha çok verecektim ama mutsuz olacaktım. Zaten diyetisyenime de söyledim yediğimi, iyi yapmışsın dedi:) O kadarcık olabilirmiş.


Yemeklerden hemen sonra su,çay, kahve içmeyi bıraktım. Çay kahve yemekten hemen sonra içildiğinde demirinin emilimini azaltıyormuş. Yemişken tüm demirleri alalım, ne gerek var boşa gitmesine?

Sınav haftamdı geçen hafta. Her seferinde kilo alırdım. Bu sefer 1.2 kg vermiş olmanın gururunu yaşıyorum. Bu hafta da güzel bir liste verdi Aysun Hanım. Bakalım şimdi neler olacak? Ben sahilde yürüyüşe gidiyorum, haydi siz de kaldırın poponuzu. Pazar pazar kafayı mı yedin Tansu, işin mi yok demeyin. Benim işim bu. Cidden kendimi mutlu hissediyorum spor yapıp kilo verdiğimde. Bence siz de kesinlikle denemelisiniz! :)




4 yorum:

  1. tebrikler :)) benim bakülüm olmadigi icin tartilamiyorum.. ama sanki bu ara kilo aldim :(( su yemekten sonra su icmemeyi insallah yavas, yavas alisiyorum.. benim icin cook zormus.. :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geçen hafta çok fark etmemiştim de bu hafta biraz zorlandım su konusunda. Alışkanlıklardan vazgeçmek zor galiba:)

      Sil