17 Nisan 2013 Çarşamba

I love Sale 3

Çılgınca takip ettiğim bloggerlar Off Ne Giysem, İconjane, Moda Cadısı ve Duygu Yegül "I Love Sale 3"adlı bir etkinlik düzenleyip kendi kıyafetlerini, aksesuarlarını oldukça uygun fiyatlara sattılar. Ben de iyi bir takipçi olarak duyar duymaz koştum tabii. Geçen yıl gidemedim diye çok üzülmüştüm. Karaköy Muhit'te çok sıcak, sevimli bir etkinlik olmuş. Çok keyif aldım. Çektiğim fotoğrafları sizlerle paylaşmak istedim. Benim en çok vakit geçirdiğim yer Vesaire'nin çiçeklerinin, fidelerinin olduğu yerdi.


Dondurma külahlarının içindeki minik domates fidelerine bayıldım. Her şey şık ve yaratıcıydı.





Kendi blogumun konseptine en uygun olarak bu fesleğeni, dondurma külahında marulu buldum :)


Bizim dondurmamız diyet, içinden marul çıkıyor:)



Çok güzel bir etkinlikti, ellerine sağlık. Keşke daha sık yapsalar biz de daha sık gidebilsek:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder