3 Kasım 2012 Cumartesi

Masum Çikolata

   Kadınların canı, o malum zamanlarda, normalde istediğinden 5 kat daha fazla tatlı isteyebilir. Benimki, hiçbir gün ayırmadan hep istiyor o ayrı. Ben de bu zamanları en az kaloriyle nasıl atlatabiliriz diye düşündüm. Şu bir gerçek ki, çikolatanın yerini hiçbir şey tutmuyor. Kuru kayısı, kuru erik gibi şeker oranı yüksek olan kuru meyveler, çikolataya en yakın alternatifler. Ama bazı zamanlarda tatlı isteğimi kesmiyor. Markette dolaşırken ince Eti Sticks gözüme çarptı. Üzerinde "bir tanesi 55 kalori"diyor. Bana çok mantıklı geldi çünkü kaç kalori aldığımızı bilirsek ona göre bir ayarlama yapabiliriz.
   Tatlı yedikten sonra tarçınlı bir yeşil çay içerseniz; tarçın,  şekerimizin bir anda düşmesini yavaşlatacak ve açlık hissi yaşamayacaksınız. Bol bol yeşil çay, adaçayı, papatya çayı gibi bitki çayları içmek sizi sakinleştirecek ve tatlı isteğinizi biraz azaltacak. Çok tatlı istediğinizde, fakat çikolataya saldırmayacak kadar iradeliyseniz size önerim, light yoğurdun üzerine tarçın ve kuru meyve ekleyerek yemeniz.
   Kahvemle birlikte çikolatamı yedim, ardından da tarçınlı yeşilçay içtim. Şimdilik her şey yolunda gibi :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder