26 Nisan 2015 Pazar

Çok Uzun Bir Aradan Sonra Merhaba!

MERHABAAAAAAAA! :) 

Bu "merhaba" çok çoşkulu bir merhaba. Çok uzun zamandır ara vermiştim. Blogdan uzak kaldığım günlerimde kilolarımla ilişkimi tek kelimeyle özetlemem gerekirse: DİRENİYORUM. Neyse bunları  ilerleyen bölümlerinde daha detaylı anlatacağım.

Öncelikle blogdan uzak olduğum ve kendi hayatımla boğuştuğum günlerde bana mail atan, Instagramdan yorum yazan, güzel insanlara çok teşekkür ederim. Gelen mailler, yorumlar bazen o kadar ihtiyacım olduğu vakitlerde geldi ki...  Her gün diyette olan bir Tansu kalmadı pek. Kilo almamak için direniyorum. Kilolar çok sinsi sinsi geri dönmeye başladı.  2 haftadır tekrar kendimi kilolarım konusunda daha iyi hissetmeye başladım. Kilo aldım. 8 kilo almama rağmen yaptığım pilatesin etkisiyle pantolonlarımda çok büyük beden farkı olmadı. 40 giymeye başlamam gerekiyor aslında ama giymedim hala, dün Zara'dan aldığım biraz bol kesim pantolonu 36 beden aldım. Yaşasın Pilatessss :)



Neyse, bunları daha bol bol konuşacağımız postlar olacak. Bu postumun amacı biraz farklı. Yazmayı bırakmamın sebebi, kendimi tekrar etmeye başladığımı hissetmemdi. Konu sınırlı olunca, dön dolaş aynı şeyleri anlatıyorum gibi hissetmiştim. Bu sefer biraz daha değişik bir şeyler yapmayı düşündüm. Her telden çalacağız bu sefer. Bir gün beslenmeyle ilgili bir yazı, bir gün makyaj malzemesi incelemesi, başka birgün belki köpek maması tavsiyesi okuyabilirsiniz. O yüzden blogun ismini de değiştirmeyi düşündüm aslında. Belki ilerki günlerde başka bir isme taşınabiliriz. O gün gezdiğim bir yeri, okuduğum bir kitabı, içtiğim bir kahveyi de paylaşabilirim. Makyaja, bakımlara da oldukça merak saldım son günlerde, o tarz şeylere de değinebilirim.  Tamamen kişisel blog formatında yazmayı düşünüyorum. Diyetlerin, kilolarla mücadelenin yine ön planda olduğu ama tek kahraman olmadığı bir blog olsun istiyorum. Siz ne dersiniz? Tavsiyelerinizi bana iletirseniz çok sevinirim, blogumu yeniden şekillendirirken sizlerden gelecek önerilere çok ihtiyacım var.

Uzun zamandır yeniden başlamayı planlıyordum ama hep yeni bir isim alayım, tasarım yaptırayım öyle başlayayım diye düşünüyordum; fakat bugün canım gerçekten bir şeyler yazmak istedi. Canım bu kadar istemişken de kendimi tutmak istemedim. Fotoğraflarım biraz daha kaliteli dursun diye bir de hafif, rahat taşınabilecek bir fotograf makinesi almalıyım. Daha çoook işim var. Umarım bana yeniden yazmaya başla diyen arkadaşlara mahcup olmam. Sonuç olarak yeniden hayatıma hoş geldiniz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder