20 Ocak 2014 Pazartesi

100. Yayın :)

  Bir önceki yazımı yazıp yayınladığımı sanıyordum ama yayınlayamamışım. Teknolojiyle aram pek iyi değil kabul ediyorum. Ders çalışırken kemirdiğim keçiboynuzları hakkında yazmıştım. En yakın zamanda tekrar keçibounuzları hakkında bir post yazacağım ama bugün paylaşmak istediğim şey biraz daha farklı.
   Öncelikle bu benim 100. Yazım. Bu 100 yazı sayesinde bir çok insanla tanıştım. 100 yazı boyunca kendi denediğim ve hala yapmakta olduğum diyet, spor önerilerini paylaşmaya çalıştım sizlerle. Ancak yeni bir karar da aldım bu 100. Yazımla birlikte: Kendimi tekrar etmemek adına, blogumun konseptini biraz daha genişletiyorum. Odak noktası benim diyet serüvenim olarak kalmakla beraber, hayatımı biraz daha geniş açıyla sizlerle paylaşmak istiyorum. Ne yemişim, ne yapmışım, ne izlemişim, neyi sevmişim, neyi sevmemişim gibi... Ne hakkında yazarsam yazayım konu bir şekilde zaten beslenmeye, sağlıklı yaşama geliyor.  İçime o derece işlemiş yani:) 

   Nice mutlu, sağlıklı, fit 100 yazılara 🎉🎉🎈🎈 


               



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder