11 Ocak 2013 Cuma

Artık benim de ask.fm hesabım var!!


   Merak ettiğiniz, sormak istediğiniz soruları artık bana  http://ask.fm/hergundiyetteolankadinlar' den de sorabilirsiniz. Böylece sorularınıza hem ben daha çabuk cevap vermiş olurum hem de siz de belki daha rahat sorarsınız.
  Beni önerileriyle yönlendiren güzel insanlara çok teşekkür ederim. Blog konusunda çok amatör ve acemiyim açıkçası biraz da teknoloji özürlüyüm:) Sizler de blogda görmek istediklerinizi, böyle olursa daha güzel olur dediğiniz şeyleri bana iletirseniz çok memnun olurum. Ayrıca  zayıflama sürecimle ilgili blogda daha ayrıntılı görmek istediğiniz konuları da yazarsanız, yazılarımı ona göre düzenlerim.
   Hayatıma misafir olduğunuz için çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız:)
   
                                                                                                 Sevgilerle,
                                                                                                     Tansu

         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder