8 Aralık 2012 Cumartesi

Enerji Yüklemesi

   Sonunda vizelerim bitti ve ben yazı yazmayı çok özlediğimi fark ettim. Aslında birkaç gün önce yazmıştım ama aklım bir gün sonraki sınavlardayken çok rahat olarak yazamıyordum neyse ki artık bitti :) Son sınavım uluslararası hukuktu ve ben sınav biter bitmez koşarak eve geldim ve uyudum ardından da 2 haftadır düzendiz düzensiz gittiğim sporuma koştum, bir insan koşu bandında koşmayı bu kadar özleyebilir mi? Zannedersiniz 5 yıldır hapisteyim. Spor bağımlısıyım dediğimde inanmamış mıydınız yoksa ? :)
   Hemen ertesi gün kendime mukemmel besin deposu yumurtamdan yaptım. Kırmızı dolmalık biber, dereotu, maydonoz ve ketentohumunu 1 yumurtayla karıstırıp pişirdim. Oldukça doyurucu oldu bence.
   Kahvaltıdan sonra internette geziniyordum, "bu Victoria's Secret mankenleri insan mı yoksa değil mi?" diye düşünürken yaptıkları spor videolarını buldum ve hemen bir deneyeyim dedim evde. Sorumun cevabını bulduğuma inanıyorum: onlar genleri bakımından şanslı ama yaptıkları spor hiç azımsanmayacak derecede. Sonra çok gaza geldim "ben de Candice poposu istiyorum." diye sayıklamaya başladım. Planım her gece yatmadan 5 dakika onların yaptığı kalça hareketlerini yapmak. Oldukça etkili hareketler bence. Sizler de merak ederseniz Youtube'da vsx sport ya da train like an angel diye ararsanız bulabilirsiniz.
   Akşam en yakın arkadaşım Deniz ile Starbuckstaydık. Buz gibi havada sıcacık nonfat lattelerimizi yudumlayıp dedikodu yaptık:) Acıkınca da Starbucks'ın buğday salatasından yedik. Mükemmel miydi, hayır ama soslu sandviçler ya da cheesecakeler yerine mantıklı bir seçim.

                  
Not: Çatal bıçağı yanlış yerleştirmişim şimdi farkettim özür dilerim çaktırmayın lütfen :) Bu, sabah kahvaltım.

                               Bu da, Starbucks'ta yediğim Buğday Salatası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder