12 Ekim 2012 Cuma

Pardon, bu büyük geldi de küçüğü var mı?


Derdim, her zaman pantolonlarla oldu. Kadın bölümlerindeki hiç bir pantolon olmuyordu bana ve erkek pantolonu giyince de insanın tarzı ister istemez erkeksileşiyor. Ama sadece giyim tarzım için bu böyleydi yoksa içimde her zaman tüylü,pembe ve parlak şeyler ilgimi çekmiştir. Eskiden "bunun en büyük bedeni kaç ?"diye sorardım, şimdi "36 beden var mı?" diyorum bulmak çok da zor olmuyor. Eskiden hep bunları niye böyle çocuk bedeni gibi yapıyorlar diye düşünürdüm içimden. Hele o dar paça kotlar benden az küfür yemedi zamanında :)

Alt vücudu, üst vücuduna göre daha geniş biri olarak pantolon alışverişini hiç bir zaman sevemedim :) Kilo verirken 2 pantolon alacaksam, birini bedenime göre diğerini ise bir beden küçük aldım. Zaten 3 haftada bir ya da ayda bir bedenim değişiyordu.

Size tavsiyem,alt vücudunuzdan dertliyseniz ve hedefiniz çok kilo vermekse düğmesi kapanmayan ama çok beğendiğiniz bir pantolon alın. Eğer hedefiniz bir kaç kiloysa o zaman düğme kapansa da içinde rahat  hareket edemediğiniz bir pantolon alın.

Üst vücudundan dertli olanlardansanız, bir beden küçük bir gömlek alın. Bence gömlek ve pantolon en acımasız parçalar.Ahlaksızlar hemen kilo alsanız belli ederler; kazak ya da tshirt gibi kapatmazlar.

Bu - pantolon içine girmece- kendimle oynadığım bir oyundu. Kurallarını ben koydum ve yalnızca ben oynadım. Nasıl gaza gelebileceğimi keşfettikten sonra, baya eğlendim. Bence denemelisiniz, :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder