14 Mayıs 2015 Perşembe

Wet n Wild E738 Comfort Zone

Gratis'in indirimden uzun zamandır gidip gelip baktığım Wet n Wild'in Comfort Zone paletini aldım.







Palette en çok dikkatimi çeken renk ve almama sebep olan, sağ en alttaki Mac Club'a benzeyen yanar dönerli renk oldu. Eskiden Club' ı kullanıyordum ve çok memnundum; fakat sonra kaybettim. Mac'e her gidişimde o fara bakıyor olmama rağmen bu palette rengin çok benzerini gördüğüm için almıyordum. Benzer şeylerin ucuz olanlarını almayı her zaman sevmişimdir :) Dışarıdan bakınca neredeyse aynısı olmasına rağmen paleti sonunda satın alıp denediğimde pek de aynısı olmadığını gördüm. Ama yine de hiç fena sayılmaz. Yeşil ışıltıları olan far, kızıl bir tona sahip. Bende kızıl tonlar yeni yumruk yemişim gibi duruyor :) Ben daha soğuk bir renk beklerken fazlaca sıcak çıktı bu Club'ımsı renk. 



Sağ taraftaki renklerin parmakta görünüşü aşağıda. Sağ bölümde en çok en üstteki rengi kullanabilirim sanırım. Yeşil tercih ettiğim bir renk değil, üzerinde Crease yazanın içindeyse sarı simler var. Işıltılı farları çok sevmeme rağmen simlilerden pek haz etmiyorum. En alttaki yanar dönerliyiyse kullanmaya çalışacağım ama beni üzdüğünü de bilsin! Palette ona verilen görev, kirpiklerin üzerine eye liner gibi sürülmesi. Bense alırken tüm göz kapağıma sadece onu sürerek günü kurtarmayı planlamıştım. Renk fotoğraflarda da birbirinden çok farklı duruyor, baktığın açıya göre değişiyor rengi. Sevip sevmediğime henüz karar veremedim ama bir Club değil sanırım.


 Bu renkle ilgili neden bu kadar şaşırdığımı size söyle anlatayım. Yukarıda serçe parmağımda olan rengi sürdüğümde yeşil ışıltılı bir kahve/bordo oluyor. Ama yine de yeşillik oldukça hakim. Parmağımdan koluma geçtiğindeyse iyice kızıllaştı ve hafif yeşil ışıltılı bir renk haline geldi.






 Rengi biraz karıştırdığımdaysa yeşillik neredeyse tamamen kayboldu ve tam olarak ne renk olduğunu tanımlayamayacağım bir renk çıktı ortaya. Bu rengi kullanacağım zaman, fazla karıştırmamam gerektiğini öğrenmiş oldum böylece. Kolumda ilk denediğimde çok kızıl görünüyordu ve bu bende büyük bir hayal kırıklığı yaratmıştı ama gözümde bu kadar durmadı. Daha çok parmağımdakine yakın durdu. Yine de içinde kızıllık bulunduğundan göz altı morluklarımı ve cildimdeki kırmızılıkları iyice kapatmam gerekecek aksi taktirde çok yorgun görünebilirim.




Paletin sol tarafı benim için daha daha uygun. İlk 2 renk genelde sık sık kullandığım soft renkler. 3. ise ışıltılı bronz bir kahve. En alttaki ise kirpik hattını belirginleştirmek için kullanılabilir. Sol bölümü daha çok sevdim. Ancak bu bölümdeki renklerin benzerleri zaten severek kullandığım The Balm'ın Nude Dude paletinde bulunuyordu. Üzerine bir de bunu almam biraz indirim şımarıklığı oldu. Bu paleti indirimden 10 lira civarı bir fiyata aldım. 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder