19 Mayıs 2015 Salı

Kendini 1 Ton Hissetmek

Geçen gün dersten sonra arkadaşlarımla takıldık biraz. Akşam yemek yemem gereken saatte bir şeyler yemeyince giderek acıkmaya başladım. İçimdeki ghrelin hormonu bas bas bağırıyor ama yok ben yemeyeyim deyip baskılamaya çalışıyorum. "Evde köy ekmeği var aslında üzerine labne peynirle ne güzel olur" diye düşünmekten de kendimi alamadığımı itiraf etmeliyim. Eve geldim yine kendimi tutmaya çalışıyorum "yok yememeliyim bak aaa önümüz yaz hem de mezuniyet var!"

Tam yatma vaktim geldiğinde artık irademin ilmek ilmek çözüldüğünü hissettim. Sakince hiç bir şey olmamış gibi dolabı açıp labne peyniri aldım. Köy ekmeğinin kalın kabuğu biraz zorlasa da bir dilim kesip bir güzel yedim. Mutlu muydum? Ne yalan söyleyeyim valla iyi geldi ama yiyip yatınca midemde bir ton demir var gibi hissettim. Köy ekmeklerinin yapısı yoğun oluyor bu yüzden gece yatakta ne sağa dönebildim ne de sola. Midemde gerçekten bir ton ağırlık varmış gibi hissettim. Yerken iyiydi ama gece yatağa yatınca beni çok rahatsız etti midemdekiler. Genelde gece bir şey yememeye çalışıyorum o yüzden midem alışık da değil. Siz siz olun gece yemek yiyip yatmayın, hem sağlığınız hem de uyku kaliteniz için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder