23 Kasım 2012 Cuma

Herkes Hamburger Yiyorsa Sen de Yemek Zorunda Değilsin

Bu hafta vizelerim vardıbu yüzden bloga çok vakit ayıramadım. Bugünkü postu, bugün yaşadıklarımdan hareketle yazmaya karar verdim. Bakın bugün ben ve arkadaşlarım neler yaptık?

 
Kötü geçen bir sınavın ardından kendimizi Metrocity'e attık. Önce yemek yedik. Herkes Mc Donalds menüleri tercih etti ama ben haşlama sebze ve naneli, kırmızı biberli yoğurt yedim. İtiraf ediyorum: dayanamayıp birkaç patates kızartmasını çaktırmadan mideye indirdim ama yine de seçimimle gurur duyuyorum :)  Sınav dönemlerinde bir anda çok kilo alabiliyorum dikkatli olmak zorundayım bu aralar. Uyanık kalabilmek için devamlı tıkınıyoruz, bir de uykusuzluk etkilenince bedenimiz giderek şişiyor.


    Yemeklerimizi yedikten sonra buz pateni yapmaya gittik. Sonuç: hepimizin dizlerinde ve  kalçalarımızda morluklar :) Napalım yeni öğreniyoruz doğuştan artistik patinajcı değiliz ki... Buz pateni her ne kadar uzaktan bakıldığında öyle durmasa da gerçekten çok kalori yaktıran bir spor. Bir kere o buzun üzerinde durabilmek için zaten fazlasıyla emerji harcamak gerekiyor. 40 dakika kadar paten yaptık.

Bu da benim pistteki" kızlar duruşuma, buzlar gidişime hasta" pozum. Böyle de arabesk bir insanım işte :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder