20 Mart 2013 Çarşamba

Antremanlar

Sporda neler yaptığım bana sıkça sorulan sorulardan. Ben bire bir gelen sorularda anlatıyordum ama bu konuyla ilgili post yazmaktan çekiniyordum kimseyi yanlış yönlendirmemek adına. Ben personal trainer ile birebir spor yapıyorum bir süredir. Kendi kendime kilo verebildim ama sarkıkları toplamak, vücudu şekillendirmek ayrı bir sanat. Ben biraz kaslı ama çok da erkeksi olmayan görünümü seviyorum. Recep hocayla yoğun antremanlar yapıyoruz hafta 3 gün. Özellikle en çok çalıştığımız bölgeler bacak ve kalça. Squat, walking lunge, ve burpees antremanlarımızın vazgeçilmez hareketleri.Burpeesden eskiden iğreniyordum ama artık o kadar negatif değilim çünkü gerçekten etkili bir hareket. Hatta artık I love Burpees :)) Bacaklarım gerçekten gün geçtikçe daha iyi bir hal alıyor.

Recep Hocanın yazılarını http://bestofmagazin.com/author/recepdaldaban adresinden bulabilirsiniz. Her fit olmak isteyen insan, onun sözlerini dinlemeli bence. Spor konusunda gerçekten çok bilgili. Bilgileri vermek bizden, uygulaması sizden :)

Antremanlarım konusunda daha ayrıntılı bir yazıyı gelecek günlerde paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder