14 Kasım 2012 Çarşamba

Kumpiri Lightlaştırma Çabalarım

   Ortaköy denince akla gelen ilk şey kuşkusuz kumpir. Benim de okulumun Ortaköy'de olması ve kumpir sevgim birleşince ortaya diyeti bozmaya çok uygun bir ortam çıkıyor. Geçen gün ders aramızda kızlarla kumpir yemeye gittik." Yemesem mi acaba" diye düşünürken, "neyse akşam spora giderim." diyip siparişimi verdim. Sipariş verirkenki çabam bence takdire değerdi.

   Tereyağ istemedim, kaşar peynirini de az koydurdum. Sıra geldi üzerine eklenecek malzemelere. Az kalorili bir ek malzeme bulmak bu kadar zor olmamalıydı. Seçenekler: Amerikan salatası, İtalyan salatası, kısır, sosis, mısır vs. idi. Sade yesem de olurdu ama canım sadece patates istemedi, üzerine en masum gördüğüm yeşil zeytinden ve turşudan eklettim.


   Diyet yapıyorsanız ya da sağlığınıza dikkat ediyorsanız, tüketmemeniz gereken şeylerin başında mayonez, ketçap gibi soslar geliyor. Hele mayonez yok mu... Eskiden mayoneze bayılırdım şimdi ilişkimizi bitirdik. Ben ayrılık acısını atlattım, bence mayonez de fazla üzülmemiştir.
 
    Fotoğraftaki diğer kumpirler ise arkadaşlarımın, en renksiz benimki kalmış ama elimden geldiğince az kalorili oldu. Kumpirinde az kalorilisi mi olur demeyin, biz yediklerimizi elimizden geldiğince lightlaştıralım da diyet yapmanın sadece saman gibi şeyler yemek olmadığını herkes anlayabilsin. Aslında damak zevki, değişebilen bir şey. Eskiden "ögghh sunta gibi, yenir mi bu be" dediğim şeyleri şu an severek yiyorum. Seçim sizin: kumpirleri lightlaştırarak da kilo verebilirsiniz ama yemezseniz tabi daha hızlı kilo verirsiniz. :) Ben kilo verirken yememeye dikkat ediyordum, şimdi koruma evresinde olduğum için o kadar çok kasmıyorum;  siz kilo verme evresindeyseniz yemeyin bence çünkü bedeniniz olan pantolonun büyük geldiğini görmek ve bir küçük bedenini istemek, inanılmaz güzel bir his,  "bu sefer başarıyorum galiba" diye düşünmek tarif edilemez bir mutluluk kaynağı. Canınız istemişse de lightlaştırarak yiyin ve akşam spora gidin :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder