1 Aralık 2012 Cumartesi

Haftasonu Gece Gezmeleri

   Haftasonları çoğumuz için iple çekilen zamanlardır, arkadaşlarla buluşulur, aile yemekleri yenir, gece gezmelerine çıkılır vs. Benim bu postumda değinmek istediğim konu "gece dışarı çıkarak nasıl kilo verebiliriz?"
   Öncelikle geceleri dans etmek için dışarı çıkarız. Alın size mükemmel bir spor olanağı! Kendinizi müziğin ritmine bırakın ve etraftakileri umursamadan özgürce dans edin. Böylece hem hastanın stresinden hem de göbeğinizdeki yağlardan kurtulailirsiniz.
   Gece dışarı çıkıldığında, içki içmek zorunda değilsiniz. Alkolun şekerden yapıldığını düşününce insanın pek içesi kalmıyor. Ben alkol kullanmıyorum, kokusu bile migrenimi tetikliyor onun yerine meyve kokteylleri ya da soda tercih ediyorum. Bazı mekanlarda herkesin içkisi gelirken alkolsuzler ucuz olduğu için hep geç geliyor ya da hiç getirilmiyor. İçki içmiyorsak eğlenmeye hakkımız yok mu yani? "Madem gece çıkıyorum öyle ortada ot gibi duramam, elimde bir şey olsun." diyorsanız istediğiniz bir içkiden bir kadeh alın ve yavaş yavaş tadına vararak için. Bütün bir geceyi o bir kadehle geçirin. Sünger gibi içmek, hem karaciğerinize, hem yağ hücrelerinize , hem de bütçenize oldukça zarar verebilir. Yanında bol su içerseniz içkinin kötü etkilerini olabildiğince minimuma indirebilirsiniz.
   Bir de içkilerle masaya gelen kuruyemiş, patlamış mısır gibi çerezler var ki onlar minik, sevimli görünen gizli düşmanlar. Kuruyemişin çiğ olanları sağlıklı tuzlu, soslu, kavrulmuş olanları değil.
   Sonuç olarak: az içki+ minimum çerez + çılgınca dans= başarılı bir gece gezmesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder