6 Mayıs 2015 Çarşamba

Yazlık Kahve Arayışı

Yazın en sevdiğim şey Starbucks'tan aldığım buzlu latte. Yağsız sütten yaptırsam da "kahve o bir şey olmaz" diye düşündüğümüz içeceklerden bolca kalori alıyoruz. Yağsız sütlü Latte'nin küçük boyu 100 kalori ama Starbucks'in sitesinde yaptığım araştırmalar sonunda öğrendiğime göre Buzlu Latte'nin yağsız sütten yapıldığında kalorisi 70'miş. Yani işin içine buz girince kalori azalıyor. Bunu bilmiyordum ben, 100 kalori olduğunu düşünüp kendime yeni içecekler bulma arayışına girmiştim. Bu kış, Latte'den ziyade Misto'yu tercih ettim. Misto, sütlü filtre kahve aslında. Canım tatlı istediğinde de içine şekersiz karamel şurubu eklemelerini istedim. Misto'nun küçük boyu 60 kalori. Yani her kahvede 40 kalori kardayım, bence hiç fena sayılmaz!



Yazlık içecekler bulma telaşı aldı beni havalar ısınınca, sıcak içmek istemeyince Misto'yu yağsız sütten ve buzlu yapmalarını rica ettim. Ama buzlu olunca pek sevemedim, su gibi geldi bana daha çok. Espressonun yoğun tadı filtre kahvede yok. Alternatif arayanlar belki deneyebilir. Ayrıca Yoğun kahve tadından hoşlananlar Buzlu Americano'yu deneyebilir. Bana acı geldiği için ben azıcık yağsız süt ekletiyorum ama yine de Americano'yu pek sevdiğimi söyleyemem.

Fotoğrafları ben çektim. Henüz fotoğraf kursum başlamadığı için ışıktan diyaframdan bihaberim ama yakında hepsini öğrenip daha güzel fotoğraflar paylaşacağım :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder