25 Mayıs 2015 Pazartesi

Heybeliada - Luz Cafe Shop

Pazar günü, Fotoğraf Atölyesi'yle Adalar gezisine gittik. Yeni yeni fotoğraf çekmeyi öğreniyorum. Enstantane nedir, diyafram ne işe yarar diye öğrenmeye çalışırken Heybeliada'da bir çok yer gezip fotoğraf çekmiş oldum. Gezimizin sonunda yorulup limonata içmek için küçük, sevimli bir kafeye gittik. Kapısından girdiğim anda içeriye bayıldım. İçeride herkes kendi hayatından bir parça buluyor. Ya anneannesinin evinden ya da babaannesinin.





Dışardan çok sempatik: sandalyeleri, masaları, masanın üzerineki limonataları... İçerisiyse zamana yolculuk gibi. Ben ıvır zıvır şeyleri satın almaya bayılırım. Burası hem kafe hem de satın alabileceğiniz el yapımı defterler, sabunlar, kartlar vs. var. Ben defterlere ve kartlara bayıldım.  Buket Hanım kendi yapıyormuş. Hava çok sıcaktı, uzun fotoğraf çekimlerinden sonra bir limonatayı hakettim bence:) Yine de tabii şekersiz kahve ya da çay daha iyi olabilirdi.











Kafedeki beyefendiden fotoğrafları bloga koymak için izin istediğimde blogun adını sordular. Her gün diyette olan kadınlar dediğimde gülüşmeler oldu :) Çünkü tam da bu sırada brownielerin, mozaik pastaların olduğu yerdeydik.  Onlar da çok güzeldi ama ben fazla o bölüme bakmamaya çalıştım. Siz de giderseniz bakmayın bence, kimsenin diyetini zora sokma gibi bir niyetim yok. Pazar kaçamağı yapmak isterseniz bir iki çatal, biriyle paylaşılarak yenebilir






Yiyeceklerin değil, sadece içeceklerin olduğu tabelanın fotoğrafını koyuyorum. Ben burada tatlı yemedim ama yiyenler çok beğendiklerini söylediler. Bense hakkımı midye dolmaya sakladım. 4 tane yedim. Adaya kadar gelip midye yemeden dönmek olmazdı:) Adadan dönüşte Bostancı iskelesinden eve kadar yürüdüm. Çok uzun bir mesafe değil ama yine arabayla dönüp hareketsiz kalmaktan iyidir.

Luz'a gitmek isterseniz adresi: İşgüzar sokak no:34 Heybeliada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder